Wioletta

Wioletta jest absolwentką Wyższej Szkoły Psychologii w Warszawie.

Pracuje jako trener od 2000 roku. Specjalizuje się w szkoleniach, warsztatach i treningu interpersonalnym oraz doradztwie zawodowym. Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacji, radzenia sobie ze stresem, technik i psychologii sprzedaży, zarządzania czasem, obsługi klienta, psychologii klienta, zarządzania zespołem oraz rozwoju osobistego i twórczości.

Ukończyła również kilka fakultetów specjalizacyjnych, między innymi: asertywność a poczucie godności; wypalenie zawodowe; warsztat antystresowy; zarządzanie sprzedażą; profesjonalny manager; warsztat twórczości oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

Doświadczenie zdobywała m.in. w PZU Życie, gdzie przez 10 lat była odpowiedzialna za strategię, realizację planów oraz projekty szkoleniowe. Kierowała ponad 250-osobowym zespołem na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Wioletta prowadzi zajęcia na Podyplomowych Studiach Menedżerskich – Europejski Model Zarządzania prowadzonych przez Akademię Leona Koźmińskiego. Ponadto prowadzi prywatną praktykę psychologiczną, jest biegłym sądowym i mediatorem.

Brała udział w projektach szkoleniowych m.in. dla: PKN Orlen, PZU Życie, PZU, PTE PZU, Hydrobudowa, Energomontaż, International Paper Kwidzyn, Zakład Usług Ciepłowniczych w Gdańsku, Generali, DomData, PKP Energetyka, Invest Komfort, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, PKP Przewozy Regionalne, Lukas Bank, Nordea Bank Polska, Grupa LOTOS, ANWIL Włocławek, Poczta Polska, Stora Enso, Bridgestone, Grupa Żywiec, OPEC Grudziądz, Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych P and P, Studio Gambit, PEWIK Gdynia, Energa Obrót, Atena Usługi Informatyczne i Finansowe.

Jej mottem przewodnim jest: „Największą wartością jaką posiada firma, są ludzie”.