Rafał

Rafał jest trenerem i konsultantem z dwudziestoletnim stażem w biznesie oraz ponad dziesięcioletnim stażem w konsultingu i szkoleniach.

Pracował na stanowiskach menedżerskich zarówno w firmach małych i średniej wielkości jak i w dużych korporacjach. W swojej karierze zawodowej był między innymi współtwórcą Radia ZET, szefem marketingu i zarządzał strategią reklamową FilmNet na Europę Centralną a od 1997r. pracował na stanowisku szefa działu reklamy Ery GSM. Następnie pracował w agencji reklamy TJ Partner na stanowisku dyrektora działu mediów oraz był prezesem Domu Mediowego Impact Media, doprowadzając firmę do 10 pozycji w rankingu domów mediowych.

Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Collegium Civitas oraz w Wyższej Szkole Promocji a także w Szkole głównej Handlowej. Ukończył Szkołę Trenerów Trop, jedną z najlepszych szkół trenerów w Polsce.

Specjalizacja Rafała to doradztwo i szkolenia z zakresu:
•  reklamy i promocji
•  planowania i rynku mediów
•  współpracy z agencjami reklamowymi
•  organizacji przetargów reklamowych (również zgodnych z UZP)
•  sprzedaży
•  negocjacji
•  komunikacji interpersonalnej
•  zarządzania projektami
•  rekrutacji i selekcji
•  zarządzania zespołami
•  zarządzania czasem
•  sztuki prowadzenia szkoleń

Jest autorem wielu publikacji w prasie fachowej a także autorem lub współautorem książek: „Planowanie Mediów w kampaniach reklamowych” (PWE 2001), „Marketing Profesjonalny” (Market Film 1999), „Wiedza o reklamie” (PWN, 2009).