Rafał

Rafał jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, kierunek Zarządzanie i marketing (mgr inż. 1997), Podyplomowych studiów Public Relations organizowanych przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu (1999) oraz wielu szkoleń rozwojowych. Odbył także roczne szkolenie NLP uzyskując stopień Praktyka NLP.

Wcześniej pracował w branży produkcyjnej, przemysłowej oraz ogólnopolskim banku. Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających umiejętności „miękkie” na różnych poziomach w organizacjach. Są to: komunikacja interpersonalna,  negocjacje, techniki sprzedaży, organizacja własnego czasu, rozwijanie osobistej efektywności, zarządzania ludźmi. W zakresie jego specjalizacji leżą również sztuka prezentacji oraz profesjonalna obsługa klienta. Ta ostatnia jest dominującym tematem w ciągu ostatniego roku. Coraz więcej firm decyduje się na podniesienie jakości obsługi inwestując w szkolenia swoich pracowników. Jako przykład warto wspomnieć ZIKiT (Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu) z Krakowa oraz PKS Leszno.

Jako trener pracuje od 2001 roku. Dotychczas prowadził szkolenia m. in. z: AP edukacja, Bertelsman Media Sp. z o.o., D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej SA, Eurovita Sp. z o.o., FOREX Polska Sp. z o.o., H. Cegielski Poznań SA, Josera Sp. z o.o., Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o., MAN Star Truck & Busses Sp. z o.o., PKN Orlen SA, PKS Leszno, Provident Polska S.A., PROSPER S.A., Victus-Emac Sp. z o.o., ThyssenKrupp Stainless Sp. z o.o., TPV Sp. z o.o., Den Braven East Sp. z o.o., TROL Intermedia, ZIKiT w Krakowie.