Dwa słowa o nas…

Firma Selling Case powstała w 2011 roku. Od początku jest to projekt, który tworzy zespół świetnych ekspertów w swoich dziedzinach a jednocześnie ludzi otwartych na problemy i wyzwania jakie stawia przed nami współczesny biznes.

Specjalizujemy się w rozwoju pracowników różnych organizacji poprzez szkolenia z zakresu zarządzania ludźmi, rozwoju osobistego, coachingu, umiejętności handlowych oraz elementów zarządzania nowoczesnymi organizacjami, finansów i prawa.

Nasi trenerzy i konsultanci to eksperci, którzy prowadząc szkolenia łączą nowoczesną wiedzę merytoryczną z bogatymi doświadczeniami biznesowymi ale przede wszystkim wyróżnia ich pasja pracy z ludźmi oraz umiejętność przekazywania wiedzy.

Organizujemy także firmowe konferencje tematyczne oraz eventy. W zakresie doradztwa realizujemy projekty w obszarach zarządzania organizacją, zarządzania zmianą, kultury organizacyjnej, zarządzania innowacyjnością a także prowadzimy coaching indywidualny.

Każdy projekt to dla nas niezależne wyzwanie a jednocześnie zadanie, które realizujemy na najwyższym poziomie merytorycznym i organizacyjnym po to, by tworzyć profesjonalizm organizacji naszego Klienta.